Online
Procedura privind recunoașterea de titlului de doctor obținut în străinătate
În vederea recunoașterii titlului de doctor obținut în străinătate, persoana interesată întocmește un dosar care va conține următoarele documente: cererea de recunoaștere, diploma de doctor şi un exemplar din teza de doctorat.
Documentele din dosar, scanate în format pdf, după încărcarea pe platformă, vor fi depuse în original la Registratura TUIASI sau transmise prin poştă, cu confirmare de primire, la adresa: Bulevardul Prof. Dimitrie Mangeron nr. 67, 700050, Iaşi, România.
Dosarul este înaintat unei comisii de evaluare care întocmește un referat de analiză în termenul prevăzut de procedură.
După caz, comisia poate solicita şi alte documente suplimentare. Referatul de analiză cu privire la avizarea sau neavizarea solicitării de recunoaștere a diplomei, întocmit de comisie este înaintat Senatului care emite o Hotărâre ce poate fi contestată în condiţiile stipulate în procedură.
Recunoașterea de către Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași a diplomei de doctor și a titlului de doctor obținute în străinătate este valabilă și produce efecte juridice doar la nivelul Universității Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iași.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
- Hotărârea Senatului poate fi contestată în termen de 30 de zile de la comunicare printr-o cerere motivată care se depune la Registratura Universității.
- Contestațiile sunt soluționate în termen de 30 zile de la data înregistrării de către o comisie de soluționare a contestațiilor formată din 5 membri numiți prin decizia Rectorului care se emite în termen de 5 zile de la înregistrarea contestaţiei.
- În situaţia în care contestaţia este depusă înaintea perioadei de 30 de zile anterioare începerii vacanţei didactice, termenul de soluţionare a acesteia se prorogă începând cu prima zi a anului universitar. Termenele de soluţionare şi de emitere a deciziilor se calculează începând cu această dată.
- Răspunsul la contestație se comunică în mod direct, email, sau prin poștă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire solicitantului sau persoanei împuternicite de acesta, pe baza de semnătură și dată, de către Rectorat - Serviciul Doctorat.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
