Online
Procedura depunere reclamație administrativa pentru lipsa răspuns în termenul legal
Prezenta procedură reglementează modalitatea de transmitere online a reclamaţiei administrative ca urmare a faptului că la solicitarea obţinerii informaţiilor de interes public adresate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, conform prevederilor Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, nu s-a primit răspunsul în termenul legal.
Precizări (L.544/2001):
Art. 32 - În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost încalcat, aceasta se poate adresa cu reclamatie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
Art. 33 – Persoana ce se consideră vatamată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice pentru aplicarea prevederilor legii şi
ale prezentelor norme.
Denumire
Descriere
Obligatoriu
Semnătură digitală
Tip document
Descarcă
Denumire
Tip document
Descarcă
Denumire
Valoare
Valută
Art. 36 – (1) Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă se consideră în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la
art. 7 din Legea nr.544/2001.
Spune-ți părerea
Oferă-ne opinia ta despre conținutul acestei pagini. Poți lăsa un comentariu despre ceea ce putem îmbunătăți. Nu vei primi un răspuns la comentariul tău. Folosește formularul de contact pentru a clarifica îndoielile despre informațiile și serviciile disponibile pe acest portal.
Ajută-ne să ne îmbunătățimi
Nu puteți gasi serviciul dorit sau aveți dificultăți în navigarea pe website? Completați un formular de suport sau contactați-ne.
